آخرین تحولات لبنان

از سوی دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در عراق، مراسم گرامیداشت شهید سید حسن نصرالله دبیر کل فقد حزب الله لبنان با حضور علماء، مقامات و اقشار مختلف مردم عراق در کربلای معلی برگزارشد.

از سوی دفتر مقام معظم رهبری در عراق؛مراسم گرامیداشت شهید سید حسن نصرالله در کربلا برگزار شد

این مراسم عصر پنچشنبه به دعوت دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در عراق بخش کربلا با حضور نمایندگان بیوت مراجع عظام، جمعی از علمای حوزه، اساتید دانشگاه و شیوخ عشایر و مقامات دولتی و ایرانیان مقیم کربلای معلی برگزارشد.

رئیس شورای استان کربلا، جمعی از اساتید دانشگاه عراق، نماینده رسمی یمن در عراق و نمایندگان کشورمان در کنسولگری کربلا از دیگر حاضران در این مراسم بودند.

مراسم گرامیداشت شهید سید حسن نصرالله در کربلا برگزار شد

آیت الله سید مجتبی حسینی نماینده مقام معظم رهبری در عراق در ابتداء این مراسم در سخنان کوتاهی ضمن بیان خاطراتی از شهید والامقام سید حسن نصرالله به بیان فضایل این شهید جبهه مقاومت پرداخت.

حجت‌الاسلام سید عبدالجبار العوادی از سخنرانان عراقی و عتبه علوی در ادامه در سخنانی در تجلیل از شهید سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان به ابعاد ولایت مداری، مبارزاتی، اخلاقی و معنویی ایشان اشاره کرد.

عبدالجبار العوادی با اشاره به آیات و روایات به تفسیر آیه شریفه (فاصبر ان وعد الله حق) و اشارات آیه شریفه برای مومنان و جامعه ایمانی پرداخت.

وی، صبر را از ویژگیهای مومن عنوان کرد و در همین راستا تاخیر در پاسخ ترور اسماعیل هنیه را از مصادیق صبر مومنین برشمرد و حکمت و وقت شناسی مقام معظم رهبری در تأنی و انتظار برای فرصت مناسب پاسخ سخت را ستود.

حجت الاسلام العوادی با اشاره به جایگاه ویژه سید حسن نصرالله و اسماعیل هنیه همانند دو چشم بینای رهبر معظم انقلاب در لبنان و فلسطین، ترور ایشان را فتنه‌ای بزرگ قلمداد کرد که مواجهه صحیح با آن، مستلزم بصیرت بالا بود.

وی در ادامه به بیان ویژگیهای شخصیتی سید حسن نصرالله و در رأس آنها ولایت مداری وی پرداخت.

حضور پرشور بانوان در این مجلس چشمگیر بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.